امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

امیر قلبم عباس

نانازی....

1392/6/8 22:44
نویسنده : مامانی
281 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامانی سلام عزیز دلم

امشب می خوام از یه ویِژگی خیلی نازت بگم که وقتی بزرگ شدی شاید از دستم ناراحت بشی و غیرتی بشی ک چرا این مطلب رو نوشتم آخه پسرایی مث تو رو میگن نانازی!!!

عزیز دلم تو این روزا یاد گرفتی بوس کنی و هی مامانی رو وقت و بی وقت بوس میکنی. هیچکی رو هم مث مامانی اینقد بوس نمی کنی. صبحا که از خواب پا می شی دوست داری بیای تو بغلمو هی گونه هاتو روی گونه هام بکشی و ناز کنی و نازتو بکشم. گاهی هم که داری دندون درمیاری و لثه هات اذیت می کنن گاز می گیری اما بعدش زود زود میخوای از دلم دربیاری و جای گازتو ببوسی.

سرتو روی شونه هام می زاری و میخوای نازت کنم تو چه موجود دوست داشتنی ای هستی...

حالا هم که دارم می نویسم تو خوابی و کسی کامپیوترو خاموش (به قول خودت باح ) نمی کنه...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)